laboratorio logo small
Pro Laboratorio jsme se zpočátku zaměřili na odborné konzultace a strategické poradenství. V rámci spolupráce jsme vypracovali základní analýzu webu a návštěvnosti zkombinovanou s analýzou nabízených kurzů. Z výsledků plynuly jasná doporučení pro budoucí směřování školy vaření. Součástí spolupráce byla také komunikace kurzů na Facebooku s cílem přivádět nové účastníky a testovat, jaké kurzy a nabídky jsou pro cílovou skupinu nejatraktivnější. Došlo také na kompletní přetextování webu Laboratoria a na připomenutí se starším účastníkům kurzů s kurzy novými (newsletter).

Výsledky a závěry

  • 2 úspěšné newslettery, kterými jsme znovu „zaktivovali“ bývalé účastníky kurzů, ti si objednávali další nové kurzy.
  • Na Facebooku jsme zasáhli přibližně 43 000 pro školu relevantních uživatelů, kterým jsme nabízeli různé kurzy. Nyní Laboratorio ví, které fungují nejlépe a přivádí objednávky.
  • Definovali jsme a navrhli řešení, jak dále pracovat s účastníky kurzů a jakými způsoby nejefektivněji hledat účastníky nové.

Ukázky naší práce

Newsletter a komunikace na Facebooku.

Snímek obrazovky 2015-07-01 v 9.00.44 Snímek obrazovky 2015-07-01 v 8.59.21
Snímek obrazovky 2015-07-01 v 8.59.43

Snímek obrazovky 2015-07-01 v 8.59.12