Ohrada Food Fest

S minimálním rozpočtem hodně „muziky“

V říjnu 2014 jsme pořádaly s restaurací Kastrol food festival na pražské Ohradě. Nultý ročník komorního festivalu byl založený na účasti 6 spřátelených restaurací a příjemné vesnické atmosféře. S minimálními náklady na marketing a propagaci festivalu dorazilo nakonec 1 500 účastníků.

Detail

Festival měl nultý ročník a fungoval primárně pro oživení gastronomie na Praze 13. Rozpočet na akci byl prakticky nulový a proto bylo třeba pracovat chytře. Web byl postaven na open source řešení a jedinými náklady byl hosting, doména a logo. Pro dobrou kontrolu kapacity a také pro kvalitní komunikaci směrem k hostům jsme na webu přidaly rezervační formulář. Připravili jsme video upoutávky a rozjeli Youtube i Facebook. První velká vlna registrací přišla od známých pomocí sdílení. Další důležitou vlnou bylo využití kontaktů od zúčastněných restaurací. S hosty jsme udržovali komunikaci pomocí emailingu. V den festivalu jsme pomáhali s koordinací příprav, moderovali akci společně s hosty festivalu a na Facebooku komunikovali aktuální dění.

Naše práce

  • Konzultace konceptu festivalu
  • Příprava webu
  • Tiskové zprávy a PR
  • Komunikace na sociálních sítích
  • Kompletní komunikace s účastníky festivalu pomocí emailingu
  • Produkce fotografií a několika video upoutávek
  • Produkce akce (hudba, náramky pro účastníky, plánek a uspořádání prostoru)
  • Pomoc s organizací v den festivalu
  • Analýza spokojenosti po ukončení festivalu

Materiály a fotky

Realizační tým Ohrada food festivalu

Realizační tým Ohrada food festivalu

Realizační tým Ohrada food festivalu

Realizační tým Ohrada food festivalu

Komunikace v rámci rezervace

Komunikace v rámci rezervace

YouTube kanál

YouTube kanál

Snímek obrazovky 2014-11-04 v 17.23.07

Video upoutávka Dish

Emailing

Emailing