chef_time_festPodpora a komunikace šéfkuchařského festivalu

6. 1. – 6. 2. 2015

Pro exkluzivní šéfkuchařský festival Chef time jsme realizovaly Facebookovou a emailingovou komunikaci a copywriting . Chef Time spojuje 20 špičkových šéfkuchařů, s motem „v jeden čas na jednom místě“. V rámci festivalu mohli účastníci navštívit 12 akcí, které probíhali na různých místech v Praze, nejčastěji v restauraci Avantgarde.

Aktivity a výsledky

Facebook

  • Facebooková komunikace, práce s 30 000 uživately (milovníci dobrého jídla)

  • Denně na Chef time reagovaly stovky uživatelů (prům. 300 každý den) a festival se tak organicky bezplatně dostal k 500 aktivních uživatelů Facebooku

  • Elegantní příspěvky s více než 1 140 „to se mi líbí“ a 87 sdíleními

  • 580 vysoce relevantních návštěvníků na webu

Pozvánka na festival

Pomocí emailingu jsme na festival pozvaly milovníky vyšší gastronomie (open rate 42%). Použily jsme kontakty na hosty festivalových restaurací. O eventech festivalu jsme psaly na pražských Expats, City bee a Yelpu. Připravily jsme také oficiální tiskovou zprávu.

Rozhovory s šéfkuchaři

Se čtyřmi festivalovými šéfkuchaři jsme udělaly rozhovor a ten potom zveřejnily na webu.

Ukázky naší práce